kawan²Nyok™

15.1.10

cream puff


menu kelas catering minggu neh "cream puff"..
sume grup masak mende yang sama..
so.. nak bezakan markah hiasan jeh laa..
aku ngan pish p ah jusco taman U untuk beli barang2 hiasan..
cadangan nak tambah buah2an citrus ngan coklat laa..
so pish p cari coklat..
aku p amek buah2..
sedang mencari buah strawberry, kiwi ngan peach.
tiba2..
datang sorg girl menjenguk..
aku usha dia balek..
lawa.. puteh..
huu..
pastu dia beredar..
aku fokus kat buah2 kembali..
tiba2 sekali lagi..
dia datang..


Z : eh.. budak matGwar kan? (matGwar tuh nama glamer skul men. aku kat kedah)
N : erk.. aah.. (terpaku seketika.. i'm speechless hokey)
Z : amek kos apa?
N : industrial design.. ID.. (maseh blur.. sapa minah neh)
     study UTM gak ka? (cube jadi berani)
Z : yep..
N : amek kos ap? (semakin berani)
Z : pendidikan.. (cikgu beb.. i loike!!!)
N : oah.. bagos2..
Z : duk kolej mana?
N : KP..
      dan kamu?
Z : KTF..
N : oh.. ok.. hee.. (xtaw nak tye ape lagi)
Z : senyum dan beredar..
N : senyum kembali.. dan fokus cari buah.. (da lmbt neh)


kesimpulan dialog kat atas..
aku maseh xberubah.. 
still cam dulu..
muka laa..
tu pasal junior2 aku leh cam aku..
tapi masalahnya skang..
asal aku xmntak numbor beliau!!!
cmne nak contact pasneh..
waa..
rugi2..
yang aku taw dia kelas 1SPH..
mane nak cari neh..
tggu kat fakulti pendidikan la aku pasneh tiap2 petang..
hahahaha~
nyok suda gilak!!!
sudah2..
ad rexki jupe pye nnt..
sabar2.. 


btw..
kelas catering minggu neh sangat letih hokey..
tapi maintain seronok..
sebab leh masak & makan2..
besh tuu..
huhu..
neh persembahan aku ngan pish minggu neh..
tadaaa~



30rm yek ktorg abeskan duet untuk beli buah2ah & coklat berkenaan..


anyway..
long journey begin..
yaa..
tomorrow..
nanti saya hupdate yek..
daa~



4 comments:

  1. 30rm utk 4bjik tuhh ja??

    dak matgwar??sapakah??
    *smgt ign tahu mbuak2 neh*

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    xkan laa 4 bijik jaa..
    ekcely strawberry satu packet..
    peach sebijik..
    kiwi 4 bijik..
    coklat stu botol..
    tp yg gn strawberry jaa sbb da xd masa nak decorate..
    huhu~

    uih..
    nnt la..
    da dpt bru leh kecoh2..
    hahaha~

    ReplyDelete
  3. i like...!!
    euw~
    nyok masih seperti dulu...
    ala2 gelabah gitu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

 

Blogger Template | Created by Adam Every